حضور جوانان در مساجد منجر به خنثی شدن دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود
حضور جوانان در مساجد منجر به خنثي شدن دسيسه‌هاي دشمنان اسلام و انقلاب مي‌شود

حضور جوانان در مساجد منجر به خنثی شدن دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود

فرجي گفت: حضور نوجوانان و جوانان در مساجد منجر به خنثي شدن دسيسه‌هاي شيطاني دشمنان اسلام و انقلاب بوده و مانع بزرگي در برابر تهاجم فرهنگي آنها خواهد بود.
شناسه خبر : 31119 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «داور فرجی» در ویژه برنامه تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد به مناسبت فرارسیدن 19 مهرماه گفت: حضور نوجوانان و جوانان در مساجد باعث خنثی شدن دسیسه های شیطانی دشمنان اسلام و انقلاب بوده و مانع بزرگی در برابر تهاجم فرهنگی آنها خواهد بود.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه تصریح کرد: این ویژه برنامه به مناسبت فرارسیدن 19 مهرماه سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد با حضور نوجوانان و جوانان روستای پیراقوم برگزار شد.


وی اعلام داشت: از مهمترین سفارش های مقام معظم رهبری برای متولیان مساجد، مدارا با نوجوانان و جوانان است.


فرجی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در این بیانات، همکاری و همدلی تمامی نهادهای فرهنگی متولی در مساجد را خواستار شد و امروز همین منویات به بستر تعامل بین فعالان کانون های مساجد و بسیج تبدیل شده است.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تابع امر ولایت هستند و تا آخرین نفس پیرو خطر رهبری خواهیم بود.


فرجی تاکید کرد: برای آگاهی بخشیدن به نوجوانان و جوانان، کانون های فرهنگی هنری مساجد مهمترین و بهترین مکان می باشد که با برنامه ریزی دقیق و اصولی می توان اثر بخشی مناسبی داشت.