بیانات مقام معظم رهبری زمینه‌ساز ایجاد جریان فرهنگی در سطح کانون‌های مساجد است
بيانات مقام معظم رهبري زمينه‌ساز ايجاد جريان فرهنگي در سطح کانون‌هاي مساجد است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل؛

بیانات مقام معظم رهبری زمینه‌ساز ایجاد جریان فرهنگی در سطح کانون‌های مساجد است

سقاء گفت: بيانات مقام معظم رهبري در 19 مهر ماه، زمينه‌ساز خوبي براي ايجاد جريان فرهنگي هنري در سطح فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد به شمار رفته و بايد تلاش در راستاي عملياتي کردن اين رهنمودها داشته باشيم.
شناسه خبر : 31035 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۹

«نادر سقاء» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به بیاناتی که مقام معظم رهبری در 19 مهر ماه در رابطه با کانون‌های مساجد ایراد کردند، گفت: این سخنان زمینه ساز خوبی برای جریان فرهنگی و هنری در فعالیت های کانون های مساجد شده و سعی خواهیم کرد تا این رهنمودها عملیاتی شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این بیانات، نقطه عطف بزرگی برای فعالان کانون های مساجد شد و این رهنمودها هم اکنون در راس برنامه ها قرار گرفته است.


این مقام مسئول یادآور شد: نوجوانان و جوانان مسجدی می توانند با اتکا به همین بیانات رهبری، فعالیت های فرهنگی و هنری خود را در مساجد و کانون های فرهنگی هنری آغاز کنند.


سقاء خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید بسیاری در مجهز شدن به سلاح معرفت و استدلال در مواجهه با جوانان داشت و این مهم جزو برنامه ها برای تشویق حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت های مساجد است.


وی افزود: از رسالت های اصلی و مهم متولیان مساجد، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مناسب برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: از برنامه های مهم تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب، خالی کردن مساجد از نوجوانان و جوانان برنامه ریزی شده اما کانون های مساجد این توطئه دشمنان را خنثی کرده و برنامه های فرهنگی خود را با محوریت مساجد تقویت خواهد داد.