حمایت کانون شهید علایی از دانش‌آموزان نیازمند با اهدای 50 بسته نوشت‌افزار
حمايت کانون شهيد علايي از دانش‌آموزان نيازمند با اهداي 50 بسته نوشت‌افزار

حمایت کانون شهید علایی از دانش‌آموزان نیازمند با اهدای 50 بسته نوشت‌افزار

اسدي گفت: به همت کانون فرهنگي هنري شهيد علايي روستاي فولادلوقويي شهرستان بيله سوار و خيرين، ۵۰ بسته از اقلام مختلف نوشت‌افزار به دانش آموزان نيازمند و محروم روستايي اهدا شد.
شناسه خبر : 30870 تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «امامعلی اسدی» گفت: به همت کانون فرهنگی هنری شهید علایی روستای فولادلوقویی شهرستان بیله سوار و خیرین، ۵۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند و محروم روستایی اهدا شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی تصریح کرد: بسته های تهیه شده از جمله مداد، انواع دفتر، پاک کن، کیف، مداد رنگی، جامدادی، مداد تراش، خط کش و خودکار بود.


وی اعلام داشت: بسته های تهیه شده به همت فعالان کانون، خیرین، ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره) و پایگاه بسیج بود که ارزش هر یک از بسته به 3 میلیون ریال رسید.


اسدی ادامه داد: این طرح در جهت کمک به دانش آموزان نیازمند برای انگیزه دهی و تشویق به ادامه تحصیل است.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی افزود: این اقدام های خداپسندانه می تواند زمینه فرهنگ سازی احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان باشد و در آینده آنها نیز با فعالیت های نیکوکارانه انس و الفت داشته باشند.


اسدی خاطر نشان کرد: به همت این کانون، در راستای حمایت از دانش آموزان نیازمند تا کنون 3 دستگاه تبلت خریداری و به آنها اهدا کردیم.