دیدار اعضای کانون حضرت معصومه(س) از جانبازان
ديدار اعضاي کانون حضرت معصومه(س) از جانبازان

دیدار اعضای کانون حضرت معصومه(س) از جانبازان

خرمي گفت: فعالان و اعضاي کانون فرهنگي هنري حضرت معصومه(س) همزمان با هفته دفاع مقدس به ديدار جانبازان و ايثارگران رفتند.
شناسه خبر : 30804 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «سعید خرمی» گفت: فعالان و اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(س) روستای محمودآباد طالقانی از شهرستان پارس آباد، همزمان با هفته دفاع مقدس به دیدار جانبازان و ایثارگران رفتند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) تصریح کرد: این دیدار با حضور امام جماعت، هیئت امنا، بسیجیان پایگاه و اعضای کانون بارعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت.


وی ادامه داد: جانبازان زبان ناطق و گویای خاطرات و روایت های دوران دفاع مقدس هستند و دیدار با آنها می تواند فرهنگ ایثار و فداکاری به نسل های آینده انتقال دهد.

 

خرمی اظهار داشت: روحیه خود باوری و اتکا به توان داخلی بود که در دوران دفاع مقدس نقش اصلی داشت و اینک نیز در دوران تحریم با این روحیه گام های استوار ایستادگی در برابر دشمنان انقلاب و اسلام برداشته ایم.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) عنوان کرد: برای تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا، نوجوانان و جوانان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.


خرمی افزود: دیدار از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، باعث می شود نوجوانان و جوانان از سبک زندگی آنها آشنا پیدا کرده و از روحیه و رشادت های شهدا آگاه باشند.