۴۰ بسته کمک درسی کانون الهادی(ع) اردبیل به دست دانش آموزان نیازمند رسید
۴۰ بسته کمک درسي کانون الهادي(ع) اردبيل به دست دانش آموزان نيازمند رسيد
در آستانه بازگشایی مدارس؛

۴۰ بسته کمک درسی کانون الهادی(ع) اردبیل به دست دانش آموزان نیازمند رسید

هاتفي پور گفت: در آستانه بازگشايي مدارس ۴۰ بسته کمک درسي به همت اعضاي فعال کانون فرهنگي هنري الهادي(ع) اردبيل و خيرين به دست دانش آموزان نيازمند رسيد.
شناسه خبر : 30738 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «مرتضی هاتفی پور» گفت: در آستانه بازگشایی مدارس ۴۰ بسته کمک درسی به همت اعضای فعال کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) اردبیل و خیرین به دست دانش آموزان نیازمند رسید.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: بسته های تهیه شده شامل 6 جلد دفتر، تعدادی خودکار، مداد، مداد رنگی، جامدادی و ... است که در مدارس دخترانه و پسرانه برای مقاطع مختلف تحصیلی توزیع شد.


وی اعلام داشت: این بسته ها به همت مرکز نیکوکاری عاشقان اهل بیت(ع) محله آقاکاظم و با مشارکت خیرین بزرگوار و به همت گروه های جهادی پایگاه و کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) تهیه شده بود.


هاتفی پور ادامه داد: بسته های معیشتی نیز در روزهای آخر ماه صفر به خانواده های محروم و نیازمند با همت اعضای کانون و خیرین محله توزیع می شود.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: شماره کارت مرکز نیکوکاری محله آقاکاظم  5029081049021625 بانک توسعه تعاون است که از همه هموطنان دعوت می شود تا با واریز کمک های نقدی این مرکز نیکوکاری در کارهای خیرخواهانه یاری کنند.


هاتفی پور تاکید کرد: برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان (عج)، همه برنامه ها و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی این کانون با شعار «یا مهدی ادرکنی» انجام می گیرد.