رویداد ملی (فهما) گامی در راستای رشد و تعالی کانون‌های مساجد در سراسر کشور است
رويداد ملي (فهما) گامي در راستاي رشد و تعالي کانون‌هاي مساجد در سراسر کشور است

رویداد ملی (فهما) گامی در راستای رشد و تعالی کانون‌های مساجد در سراسر کشور است

سقاء گفت: با اجراي سومين دوره رويداد ملي «فهما» اثر بخشي آن براي رشد و تعالي برنامه ها و فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بسيار مؤثر است.
شناسه خبر : 30451 تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۲

«نادر سقا» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اظهار کرد: سومین دوره رویداد ملی «فهما» تاثیر بسزایی در رشد و تعالی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خواهد داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: رویداد «فهما» در 3 شبستان و 12 رواق همانند دوره های قبلی پیش بینی شده و هم اکنون فعالیت های فرهنگی هنری کانون های در حال بارگذاری در سامانه بچه های مسجد است.

این مقام مسئول ادامه داد: این سامانه پیش از شیوع بیماری کرونا با ابتکار بخش فناوری اطلاعات ستاد عالی راه اندازی شده و هم اکنون توانسته برای رشد و تعالی برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد تأثیرگذار باشد.

وی خاطر نشان کرد: برای رفع اشکال و ابهامات در خصوص ثبت برنامه ها و فعالیت ها در سامانه، جلسه و برنامه های توجیهی بین رابطان فهما در استان برگزار شده است.


سقاء گفت: فعالان کانون های مساجد تا پایان آذر ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) فرصت دارند تا فعالیت های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و هنری در کانون ها را در سامانه بارگذاری کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: در سال جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی  از 400 باب کانون فرهنگی هنری به صورت حضوری بازدید کردیم تا پیش مقدمه ای برای آمادگی در ثبت فعالیت ها باشد.


سقاء افزود: با توجه به اینکه استان اردبیل در دوره های قبلی فهما توانست رتبه های برتر کشور را کسب کند، امسال نیز تلاش خواهیم کرد تا این استان به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد معرفی شود.

کلمات کلیدی: فهما رشد تعالي