برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کانون چهارده معصوم(ع)
برگزاري دوره آموزشي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در کانون چهارده معصوم(ع)

برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کانون چهارده معصوم(ع)

شهبازي گفت: کانون فرهنگي هنري چهارده معصوم(ع) براي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي، دوره آموزشي با موضوع "تشويق به حجاب و عفاف" براي خواهران و علاقمندان برگزار کرد.
شناسه خبر : 30439 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «فاطمه شهبازی» گفت: کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم(ع) برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، دوره آموزشی با موضوع "تشویق به حجاب و عفاف" برای خواهران و علاقمندان برگزار کرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم تصریح کرد: برای نقش روشنگری و هدایت در بین نوجوانان و جوانان، امر به معروف و نهی از منکر یک رسالت واجب دینی است.


وی اظهار داشت: این دوره آموزشی به مناسبت ماه صفر و رسالت امر به معروف و نهی از منکر با حضور حسن زاده معاون حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.


شهبازی ادامه داد: آگاهی بخشی به امر به معروف و نهی از منکر در حوزه های مختلف می تواند این فریضه مهم و فراموش شده را احیا و نوجوانان و جوانان را نسبت به آن امر مطلع کند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم افزود: سعی می کنیم با اجرای موضوع های مختلف، روند این دوره آموزشی را رونق دهیم.


شهبازی اضافه کرد: ما باید به عنوان ادامه دهندگان راه خون شهدای کربلا نباید اجازه دهیم توطئه های دشمنان در خصوص فراموشی فریضه های همچون امر به معروف و نهی از منکر شود.