کسب رتبه اول کانون الزهرا(س) اردبیل در طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵
کسب رتبه اول کانون الزهرا(س) اردبيل در طرح ملي قرآني ۱۴۵۵

کسب رتبه اول کانون الزهرا(س) اردبیل در طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵

سقاء گفت: با تلاش فعالان کانون فرهنگي هنري الزهرا(س) اردبيل، فيلم «اتصال» به کارگرداني حجت السلام «حسن اسداوغلي» توانست در مسابقه طرح ملي قرآني ۱۴۵۵ عنوان رتبه اول را به خود اختصاص دهد.
شناسه خبر : 30342 تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: با تلاش فعالان کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) اردبیل، فیلم «اتصال» به کارگردانی حجت السلام «حسن اسداوغلی» توانست در مسابقه طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ عنوان رتبه اول را به خود اختصاص دهد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: موضوع این فیلم با محوریت «نماز» بوده که از ظرفیت و تلاش کانون تهیه شد.


این مقام مسئول یادآور شد: منتخبان بخش های مختلف نیز در آیین اختتامیه که با حضور مسئولان قرآنی کشور در تهران برگزار شد معرفی شدند.


سقاء اضافه کرد: این کانون تاکنون در رشته های مختلف هنری در جشنواره ملی و استانی توانسته رتبه های برتر را از آن خود کند و فعالان این کانون مشارکت خوبی در چنین برنامه هایی دارند.


وی اعلام داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل توانسته در رشته فیلم سازی با موضوع های دینی رتبه های مختلفی را به خود اختصاص دهد.