فعالیت و رقابت 600 باب کانون فرهنگی هنری استان اردبیل با محور شعار «به توان مردم»
فعاليت و رقابت 600 باب کانون فرهنگي هنري استان اردبيل با محور شعار «به توان مردم»

فعالیت و رقابت 600 باب کانون فرهنگی هنری استان اردبیل با محور شعار «به توان مردم»

سقاء با اشاره به آغاز سومين رويداد ملي فهما با شعار «به توان مردم» از فعاليت و رقابت 600 باب کانون فرهنگي هنري استان اردبيل در اين عرصه خبر داد.
شناسه خبر : 30292 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۰

«نادر سقا» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به انتخاب شعار «به توان مردم» در سومین رویداد ملی (فهما) گفت: این رویداد ملی در قالب سه شبستان و 12 رواق همچون دوره های قبلی برنامه‌ریزی شده که در سامانه بچه های مسجد قابل بارگذاری است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: هم اکنون بیش از 600 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال هستند که از این تعداد 60 درصد در مناطق روستایی و 40 درصد در مناطق شهری قرار دارد.


وی گفت: به همت فعالان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، در دوره قبل رویداد فهما دو کانون فرهنگی هنری از استان اردبیل رتبه اول کشوری را در بخش های فیلم و آفرینش های ادبی کسب کردند و جایگاه استان اردبیل نیز در رتبه برتر قرار گرفت.


سقاء اضافه کرد: کانون های برتر در سومین دوره رویداد ملی «فهما» نیز همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) مورد بررسی و انتخاب خواهند شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: استان اردبیل به عنوان میزبان دبیرخانه جشنواره هنرهای تسجمی «ترنج» در این دوره انتخاب شده که آثار هنرهای تجسمی فعالان کانون های مساجد سراسر کشور با حضور داوران در استان مشخص و معرفی خواهند شد.