توزیع 60 بسته معیشتی و گوشت گرم به همت کانون المهدی(عج) اردبیل
توزيع 60 بسته معيشتي و گوشت گرم به همت کانون المهدي(عج) اردبيل

توزیع 60 بسته معیشتی و گوشت گرم به همت کانون المهدی(عج) اردبیل

داداش زاده گفت: به همت خيرين و اعضاي فعال کانون فرهنگي هنري المهدي(عج) اردبيل، تعداد ۶۰ بسته معيشتي و گوشت قرباني تهيه و در بين خانواده هاي محروم و آسيب ديده از بيماري کرونا توزيع شد.
شناسه خبر : 30289 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «فرهاد داداش زاده» گفت: به همت خیرین و اعضای فعال کانون فرهنگی هنری المهدی(عج) اردبیل، تعداد ۶۰ بسته معیشتی و گوشت قربانی تهیه و در بین خانواده های محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) تصریح کرد: بسته های معیشتی که در اختیار خانواده های محروم قرار گرفت شامل برنج، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا، نمک و گوشت گرم قربانی است. 


وی با اشاره به اینکه خیرین و اعضای کانون در توزیع این کمک مومنانه مشارکت داشتند، افزود: از همه خیرین دعوت می شود تا با مشارکت در این برنامه های خیرخواهانه فعالان کانون ها در کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا یاری کنند.


داداش زاده خاطر نشان کرد: با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از خانواده های بی بضاعت و محروم، این اقدام خداپسندانه صورت گرفت.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در تهیه و بسته بندی این اقلام لحاظ شد.


داداش زاده اظهار داشت: با یاری خداوند این جهاد همدلی با مشارکت خیرین ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد از خانواده های نیازمند و بی بضاعت در ایام بیماری کرونا حمایت کنیم.