برنامه اوقات فراغت نوجوانان در کانون المهدی(عج) برگزار می شود
برنامه اوقات فراغت نوجوانان در کانون المهدي(عج) برگزار مي شود
با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی؛

برنامه اوقات فراغت نوجوانان در کانون المهدی(عج) برگزار می شود

داداش زاده گفت: برنامه هاي آموزشي و فرهنگي طرح غني سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بصورت مستمر و خودجوش در کانون فرهنگي هنري المهدي(عج) برگزار مي شود.
شناسه خبر : 30242 تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «فرهاد داداش زاده» گفت: برنامه های آموزشی و فرهنگی طرح غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بصورت مستمر و خودجوش در کانون فرهنگی هنری المهدی(عج) برگزار می شود.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) تصریح کرد: برنامه های برگزار شده در ایام اوقات فراغت از جمله دوره های مختلف قرآن کریم، نقاشی و طراحی و گل نمدی و سایر رشته های صنایع دستی می باشد.


وی ادامه داد: استقبال خوب نوجوانان دختر و پسر در این دوره های آموزشی، نشان از علاقمندی شرکت کنندگان است.


داداش زاده خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، این کلاس های آموزشی با رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) اعلام داشت: متأسفانه امسال نیز شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت های فرهنگی این کانون را تحت شعاع قرار داده است اما تاکنون با مشارکت خانواده ها توانسته ایم بخشی از فعالیت های آموزشی را به صورت حضوری و مجازی برگزار کنیم.


داداش زاده تاکید کرد: برای جذب و حضور بیشتر نوجوانان و جوانان در برنامه ها و فعالیت های فرهنگی مساجد، سعی می کنیم با تنوع بخشیدن به برنامه ها این هدف را تقویت کنیم.


وی یادآور شد: با برپایی نمایشگاه آثار و صنایع دستی فعالان کانون در مسجد، خانواده ها نیز با استقبال خوبی از این نمایشگاه دیدن کردند.