توزیع 50 بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) اردبیل
توزيع 50 بسته معيشتي به همت کانون فرهنگي هنري الهادي (ع) اردبيل

توزیع 50 بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) اردبیل

هاتفي پور گفت: به همت کانون فرهنگي هنري الهادي (ع) اردبيل و خيرين، ۵۰ بسته معيشتي براي حمايت از خانواده هاي نيازمند و آسيب ديده از بيماري کرونا توزيع شد.
شناسه خبر : 30197 تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «مرتضی هاتفی پور» گفت: به همت کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) اردبیل و خیرین، ۵۰ بسته معیشتی برای حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: بسته هایی که در اختیار خانواده ها قرار گرفت شامل برنج ایرانی، روغن مایع، ماکارونی و گوشت مرغ بودند.


وی اعلام داشت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، در تهیه بسته های معیشتی، تمام پروتکل های بهداشتی در تهیه و توزیع بسته ها رعایت شد.


هاتفی پور اضافه کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بسته های بهداشتی، معیشتی و غذای گرم در چندین مرحله در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند قرار گرفته است.


وی ادامه داد: این اقدام خداپسندانه با شعار «یا مهدی ادرکنی» و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا از مهم ترین اهداف این کانون بود.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: برای حمایت از خانواده های بی بضاعت و محروم، جهاد همدلی در بین فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد و خیرین ادامه دارد.