توزیع 600 بسته غذای گرم به همت کانون الغدیر برای آسیب دیدگان از بیماری کرونا
توزيع 600 بسته غذاي گرم به همت کانون الغدير براي آسيب ديدگان از بيماري کرونا

توزیع 600 بسته غذای گرم به همت کانون الغدیر برای آسیب دیدگان از بیماری کرونا

محمدزاده گفت: اعضاي فعال کانون فرهنگي هنري الغدير به همت اهالي و خيرين براي حمايت از آسيب ديدگان از بيماري کرونا 600 بسته غذاي گرم بين خانواده هاي نيازمند توزيع کرد.
شناسه خبر : 29962 تاریخ انتشار : ۸ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «مقصود محمدزاده» گفت: اعضای فعال کانون فرهنگی هنری الغدیر به همت اهالی و خیرین برای حمایت از آسیب دیدگان از بیماری کرونا 600 بسته غذای گرم بین خانواده های نیازمند توزیع کرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر تصریح کرد: این بسته های غذایی با مشارکت مرکز نيکوکاری سابقون و فعالان کانون تهیه و در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گرفت.


وی اعلام داشت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، در تهیه و آماده سازی این بسته های غذایی، تمامی پروتکل ها و موازین بهداشتی بصورت کامل رعایت شد.


محمدزاده خاطر نشان کرد: این کار خداپسندانه با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری و همزمان با ماه محرم برای حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده صورت گرفت.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر افزود: با یاری خداوند متعال این برای چندمین مرحله می باشد که در مناسبت های ملی و مذهبی مختلف بسته های معیشتی و غذایی در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا به همت فعالان این کانون توزیع می شود.


محمدزاده یادآور شد: برای حمایت از خانواده های بی بضاعت در این دوران بیماری از همه خیرین دعوت می شود تا این اقدام خداپسندانه مشارکت بیشتری داشته باشد.