کانون های مساجد شهر هشتجین «نذر نفس» را تشکیل دادند
کانون هاي مساجد شهر هشتجين «نذر نفس» را تشکيل دادند
برای کمک به بیماران کرونایی؛

کانون های مساجد شهر هشتجین «نذر نفس» را تشکیل دادند

نوروزي گفت: در راستاي کمک به بيماران کرونايي، اعضاي فعال کانون هاي مساجد شهر هشتجين به همت خيرين با تشکيل «نذر نفس» در اين کار خداپسندانه سهيم مي باشند.
شناسه خبر : 29935 تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «شورانگیز نوروزی» گفت: در راستای کمک به بیماران کرونایی، اعضای فعال کانون های مساجد شهر هشتجین به همت خیرین با تشکیل «نذر نفس» در این کار خداپسندانه سهیم می باشند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آدینه تصریح کرد: از طریق جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از بیماران نیازمند کرونایی، کپسول های اکسیژن و دستگاه های اکسیژن ساز تهیه و در اختیار این بیماران قرار می گیرد.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیماران کرونایی نیازمند اکسیژن هستند با ارائه این دستگاه های اکسیژن ساز، بیماران نیازمند کرونایی را حمایت کرد.


نوروزی خاطر نشان کرد: از همه خیرین دعوت می شود تا در این نذر که به نیت شهدای کربلا تا دفاع مقدس راه اندازی شده، مشارکت کنند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آدینه افزود: با یاری خداوند امیدواریم که بتوانیم قسمتی از نیازهای بیماران بی بضاعت کرونایی به اکسیژن را تأمین کنیم.


نوروزی اعلام داشت: با توجه به شرایط سخت بیماری کرونا در استان و کشور، باید با کمک های خداپسندانه از بیماران نیازمند کرونایی حمایت و یاری کنیم.