کلاس آموزشی قرآن در کانون امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود
کلاس آموزشي قرآن در کانون امام جعفر صادق(ع) برگزار مي شود

کلاس آموزشی قرآن در کانون امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود

کمالي گفت: براي جذب نوجوانان و جوانان به کانون فرهنگي هنري امام جعفر صادق(ع) در ايام اوقات فراغت، کلاس آموزشي قرآن در مسجد برگزار مي شود.
شناسه خبر : 29908 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «یعقوب کمالی» گفت: برای جذب نوجوانان و جوانان به کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) در ایام اوقات فراغت، کلاس آموزشی قرآن در رشته های روخوانی و روانخوانی در مسجد برگزار می شود.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: در کنار کلاس آموزشی قرآن، ارائه مسائل تربیتی و دینی برای نوجوانان و جوانان نیز با حضور امام جماعت مسجد انجام می شود.


وی ادامه داد: با توجه به تشدید شیوع بیماری کرونا، مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت کامل رعایت می شود.


کمالی اذعان داشت: کتاب قرآن کریم کتاب آسمانی مسلمانان است که باید در ترویج فرهنگ قرائت این کتاب آسمانی همت بیشتری شود که در این کانون نیز جزو اولویت های مهم در برنامه های اوقات فراغت است.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) افزود: بسیاری از دوره های آموزشی و فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت به دلیل شیوع بیماری کرونا از طریق فضای مجازی بوده و یا لغو شده اما سعی می کنیم با رعایت پروتکل های بهداشتی قسمتی از برنامه ها بصورت حضوری اجرا شود.


کمالی خاطر نشان کرد: فعالیت های این کانون با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مساجد صورت می گیرد و در دوران کرونایی نیز تلاش می کنیم این پیوند ادامه داشته باشد.