برگزاری طرح «از عاشورا تا اربعین» به همت فعالان کانون های مساجد استان اردبیل
برگزاري طرح «از عاشورا تا اربعين» به همت فعالان کانون هاي مساجد استان اردبيل

برگزاری طرح «از عاشورا تا اربعین» به همت فعالان کانون های مساجد استان اردبیل

سقاء گفت: به همت نوجوانان و جوانان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل، طرح «از عاشورا تا اربعين» با قرائت زيارت عاشورا برگزار مي شود.
شناسه خبر : 29758 تاریخ انتشار : ۱ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: به همت نوجوانان و جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، طرح «از عاشورا تا اربعین» با قرائت زیارت عاشورا برای رفع بلا و تعجیل در فرج امام زمان (عج) برگزار می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: با مشارکت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، این طرح هرساله در کانون ها برگزار می شود.


این مقام مسئول یادآور شد: علما و مراجع نیز برای برگزاری چنین برنامه های مذهبی با هدف رفع بلا ویروس منحوس کرونا از جهان، تأکید دارند.


سقاء اعلام داشت: فرهنگ قرائت زیارت عاشورا در بین نوجوانان و جوانان به عنوان ادامه دهندگان راه شهدای کربلا ضروری است و باید نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت آشناتر شوند.


وی عنوان کرد: جهت مشارکت عموم مردم دعوت می شود تا در این طرح معنوی و قرائت زیارت عاشورا تا اربعین برای رفع بلای ویروس منحوس کرونا و تعجیل در فرج امام زمان (عج) دعا کنند.