مسابقه هنرواره ملی «اذان ایرانی، مکتب اردبیل» تا ۳۰ مرداد تمدید شد
مسابقه هنرواره ملي «اذان ايراني، مکتب اردبيل» تا ۳۰ مرداد تمديد شد
مدیر ستاد فهما استان اردبیل خبر داد؛

مسابقه هنرواره ملی «اذان ایرانی، مکتب اردبیل» تا ۳۰ مرداد تمدید شد

سقاء گفت: با توجه به تمديد مسابقه هنرواره ملي «اذان ايراني، مکتب اردبيل» علاقمندان و شرکت کنندگان مي توانند آثار خود را تا 30 مرداد ماه ارسال کنند.
شناسه خبر : 29375 تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: با توجه به تمدید مسابقه «اذان ایرانی، مکتب اردبیل» علاقمندان و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در محورهای اذان تقلیدی از موذنان ایرانی و اذان تقلیدی سبک مرحوم موذن زاده اردبیلی تا 30 مرداد ماه سال جاری به دبیرخانه این هنرواره ارسال کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط ثبت نام، علاقمندان به آدرس اینترنتی https://Ardebil.farhang.gov.ir و یا از طریق پیام رسان های سروش، ایتا و بله به شماره تلفن 09141545169 مراجعه کنند.


این مقام مسئول ادامه داد: امیدواریم موذنان از سراسر کشور این فرصت را مغتنم شمرده و آثار فاخر خود را به دبیرخانه این هنرواره ارسال نمایند.


سقاء اظهار داشت: این هنرواره با مشارکت معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و جمعی از دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان در حال برگزاری است.


وی اضافه کرد: این هنرواره فرصت خوبی برای نوجوانان و مشتاقان به وجود آورده تا با ارسال آثار فاخر خود به این مسابقه، الگوهای برتر کشوری تعیین و معرفی شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: از همه موذنان برتر نیز دعوت می شود تا با مشارکت در این هنرواره بتوانند الگوهای سبکی در اذان را معرفی کنند.


سقاء خاطر نشان کرد:زمان اختتامیه این هنرواره با توجه به شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا، متعاقبا از طریق فضای مجازی اعلام خواهد شد.