بزرگداشت عید غدیر در کانون‌های مساجد اردبیل/از کاروان‌های شادی تا برگزاری جشن
بزرگداشت عيد غدير در کانون‌هاي مساجد اردبيل/از کاروان‌هاي شادي تا برگزاري جشن
با رعایت پروتکل‌های بهداشتی،

بزرگداشت عید غدیر در کانون‌های مساجد اردبیل/از کاروان‌های شادی تا برگزاری جشن

سقاء گفت: برنامه هاي مختلف جشن و کاروان هاي شادي به مناسبت روز عيد سعيد غدير خم در بين کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان برگزار شد.
شناسه خبر : 29303 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: برنامه های مختلف جشن و کاروان های شادی به مناسبت روز عید سعید غدیر خم در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: یکی از برکات این روز مهم، ولایت است برای مسلمانان که باید از حریم این برکت الهی حفاظت و پاسداری کنیم.


این مقام مسئول اظهار داشت: یکی از واجبات جامعه اسلامی در دوران غیبت، تبعیت و پیروی از ولایت است.


سقاء افزود: گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) اردبیل با اجرای سرودهای خیابانی در مناطق مختلف شهر اردبیل نیز از دیگر برنامه ها بود که در روزهای مختلف دهه ولایت و امامت انجام داد.


وی خاطر نشان کرد: پرده خوانی واقعه غدیر و بازسازی و بازخوانی این واقعه از دیگر برنامه ها است که در مناطق مختلف استان پیش بینی و اجرا شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: برگزاری نمايشگاه كتاب و کتابخوانی همراه با معرفی كتاب با موضوع غديرشناسی در طرح شنبه ها کتاب، تكريم از خانواده معظم شهدا و مادران موفق به ويژه سادات در برنامه سه شنبه های تكريم، پاسخ به شبهات در فضای مجازی با استفاده از اساتيد حوزه و بنياد غدير، برگزاری كارگاه های غديرشناسی توسط اساتيد بنياد غدير و فضاسازی و آذين بندی محله، فضای بيرون و داخل مسجد از جمله برنامه ها است.


سقاء اضافه کرد: اجرای محافل انس با قرآن کریم، برگزاری طرح كوثر رسالت دوره تربيت مربی كودک و قرآن، برگزاری برنامه پياده روی توسط كانون ها و توليد محتوا و انتشار در كانون ها و شبكه های اجتماعی با موضوع غدیر نیز از جمله برنامه ها است.