توزیع ۱۱۰ بسته گوشت قرمز و مرغ به همت کانون الزهرا(س) اردبیل
توزيع ۱۱۰ بسته گوشت قرمز و مرغ به همت کانون الزهرا(س) اردبيل

توزیع ۱۱۰ بسته گوشت قرمز و مرغ به همت کانون الزهرا(س) اردبیل

سيدي گفت: خيرين و فعالان کانون فرهنگي هنري الزهرا(س) اردبيل، تعداد 110 بسته گوشت قرمز گوسفندي و مرغ در بين نيازمندان و خانواده هاي آسيب ديده توزيع کردند.
شناسه خبر : 29185 تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «سید هاشم سیدی» گفت: خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) اردبیل، تعداد 110 بسته گوشت قرمز گوسفندی و مرغ در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده توزیع کردند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: برای تهیه و توزیع بسته های معیشتی، خیرین و نیکوکاران محله پیرمادر اردبیل همکاری و تلاش تأثیرگذاری دارند.


وی خاطر نشان کرد: کانون الزهرا (س) به همت خیرین توانسته در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی، بسته های معیشتی و بهداشتی مختلفی را در اختیار نیازمندان و محرومین منطقه قرار دهد.


سیدی ادامه داد: این سری از بسته های کمک مؤمنانه در راستای گرامیداشت دهه امامت و ولایت بود که در اختیار نیازمندان و خانواده های آسیب دیده قرار گرفت.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) اضافه کرد: هدف از اجرای این حرکت نیکوکارانه عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین نوجوانان و جوانان است.


سیدی اذعان داشت: از دیگر برنامه های این کانون برپایی جشن های دهه امامت و ولایت و روز غدیر خم خواهد بود.