برگزاری دوره تربیت مربی کودک «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در اردبیل
برگزاري دوره تربيت مربي کودک «هر مادر ايراني، يک مربي قرآني» در اردبيل

برگزاری دوره تربیت مربی کودک «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در اردبیل

سقاء گفت: سومين دوره تربيت مربي کودک «هر مادر ايراني، يک مربي قرآني» همزمان با دهه ولايت و امامت ويژه علاقمندان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در استان اردبيل برگزار شد.
شناسه خبر : 29154 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: سومین دوره تربیت مربی کودک «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» همزمان با دهه ولایت و امامت ویژه علاقمندان کانون های فرهنگی هنری مساجد در مهدیه استان اردبیل برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این دوره آموزشی به دو صورت مقدماتی 10 ساعته و تکمیلی 15 ساعته از برنامه های طرح ملی کوثر رسالت می باشد که هم بصورت مجازی و هم حضوری برگزار شد.


این مقام مسئول یادآور شد: از موضوع های این دوره آموزشی از جمله نماز شیرین، تربیت بدون تنبیه و حفظ قرآن کریم با بازی بود که توسط استاد مهدی فاضلی از اساتید برجسته قم اجرا شد.


سقاء خاطر نشان کرد: این دوره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا(ع) استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: استقبال زیاد مادران از این دوره آموزشی، زمینه حضور بیشتر شرکت کنندگان را فراهم می کند.


وی اضافه کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این دوره به صورت حضوری و مجازی برگزار شد تا افراد بیشتر از این آموزش بهره مند شوند.