کانون شهدای ایران آباد از فعالان فرهنگی و قرآنی تجلیل کرد
کانون شهداي ايران آباد از فعالان فرهنگي و قرآني تجليل کرد

کانون شهدای ایران آباد از فعالان فرهنگی و قرآنی تجلیل کرد

محرمي گفت: کانون فرهنگي هنري شهداي ايران آباد به مناسبت فرارسيدن دهه ولايت و امامت از فعالان فرهنگي و قرآني کانون و مسجد تجليل کرد.
شناسه خبر : 29077 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «عادل محرمی» گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و امامت از فعالان فرهنگی و قرآنی کانون و مسجد تجلیل کرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد تصریح کرد: هدف از تجلیل این فعالان، ایجاد انگیزه دهی و تشویق برای هرچه بیشتر این نوجوانان و جوانان علاقمند به آموزه های قرآنی است.


وی اعلام داشت: با آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی، کلاس های متنوع قرآنی برای نوجوانان و جوانان علاقمند در روستا برگزار می شود.


محرمی یادآور شد: نوجوانان و جوانان استقبال خوبی از دوره های آموزشی قرآن کریم دارند و تاکنون آموزش های قرآنی متنوعی در این کانون برگزار شده است.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد اظهار داشت: کلاس های آموزشی با توجه به شیوع بیماری کرونا، با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.


محرمی افزود: از دیگر برنامه های کانون، اجرای برنامه های اردویی، برپایی مسابقات ورزشی و انجام فعالیت های ورزشی متناسب با وضعیت بیماری کرونا می باشد.