کسب افتخار در اولین دوره المپیاد خانه های ورزش روستایی توسط اعضای کانون مساجد اردبیل
کسب افتخار در اولين دوره المپياد خانه هاي ورزش روستايي توسط اعضاي کانون مساجد اردبيل

کسب افتخار در اولین دوره المپیاد خانه های ورزش روستایی توسط اعضای کانون مساجد اردبیل

قريشي گفت: 2 نفر از اعضاي ورزشکار کانون فرهنگي هنري بعثت کلور از شهرستان خلخال در اولين دوره المپياد خانه هاي ورزش روستايي حائز رتبه شدند.
شناسه خبر : 28973 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «سیده مرضیه قریشی» گفت: در رقابت های ورزشی اولین دوره المپیاد خانه های ورزش روستایی استان، 2 نفر از بچه های ورزشکار اعضای کانون فرهنگی هنری بعثت کلور از شهرستان خلخال توانسته اند رتبه کسب کنند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت تصریح کرد: در این مسابقات، «کیمیا عاشوری» در رشته ورزشی تنیس روی میز رتبه دوم استان و «مهرسا عاشوری» در رشته ورزشی دارت رتبه دوم استان را کسب کردند.


وی اظهار داشت: باتوجه به تشکیل تیم ورزشی ویژه بانوان اعضای کانون و حمایت از این ورزشکاران، برای چندمین بار در مسابقات استانی، رتبه کسب نمایند. 


قریشی تاکید کرد: در کنار فعالیت های فرهنگی، برنامه های ورزشی می تواند در روحیه دهی و نشاط آفرینی به نوجوانان و جوانان تاثیرگذار باشد و برای جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به مسجد و کانون نقش دارد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت یادآور شد: مسجد پایگاه خوبی برای حمایت از ورزشکاران است تا در کنار فعالیت های ورزشی روحیه پهلوانی و معنوی آنها را نیز ارتقا دهد.


قریشی افزود: با برنامه ریزی فعالیت های ورزشی در کنار سایر برنامه های فرهنگ کانون، می توان شاهد تحول روحی در این اقشار باشیم.