کانون امامزاده سیدابراهیم(ع) مسابقه نقاشی ویژه عید سعید غدیرخم را برگزار می کند
کانون امامزاده سيدابراهيم(ع) مسابقه نقاشي ويژه عيد سعيد غديرخم را برگزار مي کند

کانون امامزاده سیدابراهیم(ع) مسابقه نقاشی ویژه عید سعید غدیرخم را برگزار می کند

اسبري گفت: کانون فرهنگي هنري امامزاده سيدابراهيم(ع) شهر لاهرود، مسابقه نقاشي ويژه عيد سعيد غديرخم را در کانون برگزار مي کند.
شناسه خبر : 28939 تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «ابراهیم اسبری» گفت: کانون فرهنگی هنری امامزاده سیدابراهیم(ع) شهر لاهرود، مسابقه نقاشی ویژه عید سعید غدیرخم را در کانون برای سنین بچه های 5 تا 12 برگزار می کند.


رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: کانون به منظور گسترش و تعمیق شناخت نوجوانان از الگوهای دینی و نهادینه کردن پیام اخلاقی واقعه عظیم غدیر خم و نهضت علوی در جامعه و همچنین با هدف ترویج و انتقال فرهنگ غدیر به نوجوانان و جوانان و نسل های آینده این مسابقه را برگزار می کند.


وی با بیان اینکه عید غدیرخم ثمره نبوت و میوه رسالت است، اظهار داشت: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه هر روز از ساعت 18 تا 20 تا روز پنج شنبه 7 مرداد ماه سال جاری مصادف با عید سعید غدیر خم فرصت دارند آثار خود را به دفتر کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) تحویل و یا ارسال نمایند.


اسبری با تاکید بر اینکه غدیر واقعه عظیم و بسیار مهمی است که باید زنده نگه داشته شود، تصریح کرد: غدیر صرفا واقعه ای تاریخی نیست بلکه این نام مقدس، عنوان عقیده ما و اساس دین است و مسلمانان نباید آن را بدست فراموشی بسپارند.


رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود اذعان داشت: به دلیل تشدید ویروس کرونا، امکان برگزاری مراسم عید سعید غدیرخم را محدود کرده اما برگزاری برنامه های فرهنگی از قبیل مسابقه نقاشی و کتابخوانی روش مناسبی برای تبلیغ عید غدیر می باشد.