برگزاری مسابقه «گوهر غیرت» در هفته حجاب و عفاف
برگزاري مسابقه «گوهر غيرت» در هفته حجاب و عفاف

برگزاری مسابقه «گوهر غیرت» در هفته حجاب و عفاف

سقا گفت: به مناسبت فرارسيدن هفته حجاب و عفاف مسابقه اي با عنوان«گوهر غيرت» ويژه پدران و دختران برگزار مي شود.
شناسه خبر : 28819 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته حجاب و عفاف مسابقه ای با عنوان«گوهر غیرت» ویژه پدران و دختران برگزار می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: محورهای این مسابقه عصرانه پدر دختری، پخش صوت تبریک پدر به دختر با حجاب و اهدای هدیه به دختران توسط پدر است.


این مقام مسئول افزود: جهت شرکت در مسابقه، علاقمندان می توانند تا 26 تیرماه تصاویر و صوت خود را در شبکه های اجتماعی واتساپ، سروش و گپ به شماره 09014021516 ارسال کنند.


سقاء تاکید کرد: این مسابقه فرهنگی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) استان، بسیج جامعه زنان استان و شهرداری اردبیل اجرا می شود.


وی بیان کرد: از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و افزایش توجه خانواده ها به مسئله حجاب دختران می باشد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار داشت: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با موضوع حجاب و عفاف در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مورد پیش بینی قرار گرفته است.


سقاء عنوان کرد: تبلیغ و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از رسالت های مهم کانون های مساجد است.