برگزاری دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری عفت
برگزاري دوره آموزشي روخواني و روانخواني قرآن کريم در کانون فرهنگي هنري عفت

برگزاری دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری عفت

شيرپور گفت: همزمان با شروع برنامه هاي طرح غني سازي اوقات فراغت، به همت کانون فرهنگي هنري عفت، کلاس آموزشي روخواني و روانخواني قرآن کريم با حضور نوجوانان و جوانان ويژه بخش خواهران برگزار شد.
شناسه خبر : 28782 تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «فاطمه شیرپور» گفت: همزمان با شروع برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت، به همت کانون فرهنگی هنری عفت، کلاس آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با حضور نوجوانان و جوانان ویژه بخش خواهران برگزار شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: این کلاس های آموزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی توسط بچه های مسجد برگزار می شود.


وی اظهار داشت: مشارکت کننده های این کلاس آموزشی قرآن کریم، پایگاه صدیقه طاهره حوزه کوثر و کانون ویژه خواهران در مسجد جامع مغانسر می باشد.


شیرپور یادآور شد: برگزاری چنین برنامه های آموزشی، فرصت مناسبی برای نوجوانان و جوانان مهیا می کند تا با مفاهیم قرآن کریم و سایر رشته های هنری و فرهنگی بیش از پیش انس بگیرند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تاکید کرد: حضور نوجوانان و جوانان در مسجد می تواند در کنار برنامه های فرهنگی و هنری روحیه جهادی و گرایش معنویت را افزایش دهد.


شیرپور افزود: تلاش خواهیم کرد بر اساس نیازهای روز برنامه های فرهنگی متناسب برای فعالان این کانون در راستای غنی سازی اوقات فراغتشان برگزار کنیم.