برگزاری طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» در اوقات فراغت کانون های مساجد اردبیل
برگزاري طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» در اوقات فراغت کانون هاي مساجد اردبيل

برگزاری طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» در اوقات فراغت کانون های مساجد اردبیل

سقاء گفت: طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» در تابستان سال جاري با مشارکت و همکاري آموزش و پرورش و کانون هاي مساجد در استان اردبيل با عنوان برنامه غني سازي اوقات فراغت برگزار مي شود.
شناسه خبر : 28663 تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: در تابستان سال جاری با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش و کانون های مساجد در استان اردبیل با عنوان برنامه غنی سازی اوقات فراغت برگزار می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برای افزایش توانمندی ها و تنوع بخشیدن به برنامه های اوقات فراغت کانون ها، از مهم ترین اهداف مشارکت در این دو نهاد است.


این مقام مسئول یادآور شد: این طرح از 5 تیرماه در سراسر کشور آغاز شده و علاقمندان برای اطلاعات بیشتر برای استفاده از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت می توانند به سامانه های shad.ir و یا bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.


وی عنوان کرد: به دلیل افزایش شیوع بیماری کرونا، برنامه های غنی سازی اوقات فراغت با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.


سقاء اظهار داشت: طرح غنی سازی اوقات فراغت از مهم ترین برنامه های کانون های مساجد برای جذابیت بخشیدن به برنامه ها و جذب نوجوانان و جوانان به کانون های مساجد به حساب می آید.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: طی سنوات گذشته، کانون های مساجد استان در برنامه طرح غنی سازی اوقات فراغت به عنوان دستگاه برتر معرفی شده که با تلاش و همکاری فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال جاری نیز به این امر مهم دست یابیم.