برپایی مسابقه نقاشی در کانون عفت بمناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر
برپايي مسابقه نقاشي در کانون عفت بمناسبت روز جهاني مبارزه با مواد مخدر

برپایی مسابقه نقاشی در کانون عفت بمناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر

شيرپور گفت: بمناسبت روز جهاني مبارزه با مواد مخدر يک دوره مسابقه نقاشي ويژه نوجوانان کانون فرهنگي هنري عفت برپا شد.
شناسه خبر : 28497 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «فاطمه شیرپور» گفت: بمناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر یک دوره مسابقه نقاشی با عنوان اعتیاد و خطرات آن ویژه نوجوانان کانون فرهنگی هنری عفت برپا شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: با حضور نوجوانان و علاقمندان، این مسابقه در کانون برگزار شده و پس از بررسی داوران به منتخبان جوایزی اهدا شد.


وی خاطر نشان کرد: در کنار مسابقه نقاشی، توزیع بروشور و ارائه مطالب آموزشی در خصوص مضرات مواد مخدر از دیگر بخش های این برنامه بود که با استقبال خوب خانواده ها و نوجوانان قرار گرفت.


شیرپور ادامه داد: مواد مخدر و اعتیاد متأسفانه یکی از آسیب های اجتماعی جدی بوده که اکثرا خانواده ها دچار شده اند و استفاده اشتباه از شبکه های اجتماعی یکی از علت های این آسیب است.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت افزود: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در این سنین می تواند راهکار بسیار سازنده برای نوجوانان باشد تا با معضل اعتیاد و عواقب آن آشنا شوند و از این آسیب اجتماعی خود را مراقبت و محافظت کنند.


وی بیان کرد: این برنامه فرهنگی با هدف آگاهی بخشی به اعضای نوجوان این کانون و خانواده آنها برپا شده بود و امیدواریم بتوانیم گام های موثری در این راستا برای کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه اعتیاد و مواد مخدر باشیم.


شیرپور اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، این مسابقه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بین شرکت کنندگان برگزار شد.