برگزاری طرح قرآنی «۱۴۵۵» با شعار «قرآن، امید، زندگی» در اردبیل
برگزاري طرح قرآني «۱۴۵۵» با شعار «قرآن، اميد، زندگي» در اردبيل

برگزاری طرح قرآنی «۱۴۵۵» با شعار «قرآن، امید، زندگی» در اردبیل

سقاء گفت: به همت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل، طرح قرآني «۱۴۵۵» با شعار «قرآن، اميد، زندگي» با حضور نخبگان قرآني برگزار مي شود.
شناسه خبر : 28423 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، طرح قرآنی «۱۴۵۵» با شعار «قرآن، امید، زندگی» در 7 رشته با حضور نخبگان قرآنی برگزار می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: رشته های مسابقه از جمله خوشنویسی، نقاشی، شعر، داستان نویسی، فیلم کوتاه، طراحی پوستر و محصولات چند رسانه ای شامل فیلم موبایل از تلاوت و مفاهیم آیه، عکس نوشته و کلیپ یا نماهنگ قرآنی می باشد.


این مقام مسئول ادامه داد: جهت شرکت در مسابقه، علاقمندان می توانند تا 12 شهریور ماه در این جشنواره قرآنی ثبت نام کنند.


سقاء اظهار داشت: برای اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه های اطلاع رسانی این جشنواره به نشانی اینترنتی qurantv.ir/qbesharat و یا www.bachehayemasajed.ir مراجعه کنند.


وی خاطر نشان کرد: البته فایل های مورد نیاز در رشته های متن آیات و تفسیر نیز به نشانی @qbesharat در شبکه های اجتماعی در دسترس خواهد بود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: شرکت کنندگان در بخش پیامکی این مسابقه هم می توانند ازطریق شماره سامانه پيامكی 300004444 در این مسابقه شرکت کنند و روزانه از جوایز ارزنده به ۱۰ نفر برخوردار شوند.


سقاء تاکید کرد: این مسابقه از طریق سامانه بچه های مسجد در دسترس فعالان کانون های مساجد است که می توانند با مراجعه به پروفایل کانون ها در این جشنواره شرکت کنند.