دعوت عموم مردم برای حضور در انتخابات با اجرای خیابانی گروه سرود کانون الهادی(ع) اردبیل
دعوت عموم مردم براي حضور در انتخابات با اجراي خياباني گروه سرود کانون الهادي(ع) اردبيل

دعوت عموم مردم برای حضور در انتخابات با اجرای خیابانی گروه سرود کانون الهادی(ع) اردبیل

مجرد گفت: مصادف با دهه کرامت و در آستانه انتخابات، گروه سرود کانون فرهنگي هنري الهادي(ع) اردبيل با اجراي خياباني و سرودن قطعه هاي حماسي، عموم مردم را براي حضور در انتخابات دعوت کرد.
شناسه خبر : 28099 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «رسول مجرد» گفت: مصادف با دهه کرامت و در آستانه انتخابات، گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) اردبیل با اجرای خیابانی و سرودن قطعه های حماسی، عموم مردم را برای حضور در انتخابات دعوت کرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: شوق بخشیدن در بین عموم مردم و دعوت جهت مشارکت در روز انتخابات از اهداف گروه سرود این کانون بود.


وی اضافه کرد: گروه سرود این کانون تاکنون در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با اجرای خیابانی در بحث روشنگری و حماسه آفرینی نقش مهمی را ایفا کرده و امروز نیز نوجوانان این گروه با حضور در انتخابات به عنوان رای اولی مشارکت در انتخابات را تجربه خواهند کرد.


مجرد ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری واجب بوده و باید نهادهای فرهنگی در این امر مهم برنامه ریزی کنند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: امید است با برگزاری انتخابات پرشور بتوانیم دسیسه ها و توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام را شکست داده و ثابت کنیم که انقلاب ما همیشه حق است.


مجرد عنوان کرد: با حضور در انتخابات اجازه نخواهیم داد که خون شهیدان پایمال شود و مشارکت حداکثری خود را به نمایش خواهیم گذاشت.