برگزاری سلسله وبینارهای رضوی همزمان با دهه کرامت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل
برگزاري سلسله وبينارهاي رضوي همزمان با دهه کرامت در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اردبيل

برگزاری سلسله وبینارهای رضوی همزمان با دهه کرامت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل

سقاء گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل به مناسبت ايام مبارک دهه کرامت سلسله وبينارهاي رضوي را با حضور اساتيد برجسته کشوري و بين المللي برگزار مي کند.
شناسه خبر : 28046 تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل به مناسبت دهه کرامت، با حضور اساتید برجسته کشوری و بین المللی، سلسله وبینارهای رضوی را برگزار می کند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: اولین وبینار با حضور «بهنام صحرانورد» از اساتید دانشگاه و داور همایش بین الملی در روز چهارشنبه 26 خردادماه از ساعت 11 با موضوع دولت مطلوب در اندیشه رضوی برگزار می شود.


این مقام مسئول یادآور شد: استاد «عبدالقادر محمد بلو» از کشور نیجریه طلبه جامعه المصطفی قم، دومین وبینار را در روز یکشنبه 30 خرداد ماه با موضوع « وحدت امت اسلام در اندیشه رضوی » ادامه می دهد. .


سقاء افزود: علاقمندان می توانند برای استفاده و حضور در این وبینار به آدرس لینک https://www.skyroom.online/ch/setadmasajed/Ardebil مراجعه کنند.


وی با بیان این مطلب که عموم مردم می توانند با حضور در این برنامه فرهنگی از آن بهره مند شوند، تاکید کرد: با توجه به تشدید شیوع بیماری ویروس کرونا برنامه ها بصورت مجازی صورت می گیرد تا علاقمندان بتوانند شرکت نمایند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اعلام داشت: دهه کرامت از 22 خرداد ماه تا یکم تیرماه با شعار «خدمت کریمانه؛ گره گشایی به رسم اهل بیت (ع)» در حال اجرا است.


سقاء عنوان کرد: کانون های مساجد استان، همچون سنوات گذشته برنامه های دهه کرامت را در 9 محور اجتماعی، زیارت خوانی، سه شنبه های تکریم، قرآنی، کتابخوانی، فرهنگی هنری، امامزادگان، مساجد و فضای مجازی برگزار می کند.