برگزاری نشست روشنگری در کانون فرهنگی هنری الزهرا(س)
برگزاري نشست روشنگري در کانون فرهنگي هنري الزهرا(س)

برگزاری نشست روشنگری در کانون فرهنگی هنری الزهرا(س)

سيدي گفت: همزمان با ايام انتخابات، به همت کانون فرهنگي هنري الزهرا(س) روشنگري با موضوع «انتخابات و انتخاب درست» در مسجد رحمانيه پيرمادر اردبيل برپا شد.
شناسه خبر : 27873 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «سید هاشم سیدی» گفت: همزمان با ایام انتخابات، به همت کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) روشنگری با موضوع «انتخابات و انتخاب درست» در مسجد رحمانیه پیرمادر اردبیل برپا شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: نظر به منویات مقام معظم رهبری برای انتخاب درست و جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از مهمترین اهداف برگزاری این نشست بود.


وی اذعان داشت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا، این نشست با حضور اهالی محل و فعالان عضو کانون در مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.


سیدی عنوان کرد: به همت اعضای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد، زمینه حضور پرشور مردم در روز 28 خردادماه در پای صندوق های رأی را فراهم خواهیم کرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) افزود: توطئه های دشمنان برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات نشان می دهد که دسیسه های برای این مسئله در پشت پرده دارند و نمی خواهند کشورمان در آرامش و آسایش باشد.


سیدی ادامه داد: مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی با حضور در پای صندوق های رای نشان خواهند داد که نظام اسلامی ایران برای همیشه پایدار و استوار خواهد ماند.