توزیع گوشت گرم میان نیازمندان شهرستان‌های خلخال، کوثر و نیر
توزيع گوشت گرم ميان نيازمندان شهرستان‌هاي خلخال، کوثر و نير

توزیع گوشت گرم میان نیازمندان شهرستان‌های خلخال، کوثر و نیر

سقاء گفت: همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) و رحلت امام خميني (ره)، بزرگداشت ۱۵ خرداد، گوشت گرم به ميزان ۲ تن به همت فعالان کانون هاي مساجد در بين خانواده هاي محروم شهرستان هاي خلخال، کوثر و نير توزيع شد.
شناسه خبر : 27695 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) و رحلت امام خمینی (ره)، بزرگداشت ۱۵ خرداد، گوشت گرم به میزان ۲ تن به همت فعالان کانون های مساجد در بین خانواده های محروم شهرستان های خلخال، کوثر و نیر توزیع شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با تلاش و همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) استان قم و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» اجرا شد.


این مقام مسئول اذعان داشت: تاکنون طی چندین مرحله این کمک مومنانه به همت فعالان کانون های مساجد در محلات حاشیه شهر و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.


وی تاکید کرد: بسته های توزیع شده گوشت، بصورت یک و نیم کیلوگرمی بوده تا در اختیار خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا قرار گیرد.


سقاء ادامه داد: با مشارکت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، این خانواده های نیازمند و محروم شناسایی شده و بسته های معیشتی در این روزهای سخت بیماری کرونا، مرحمی بر زخم های این خانواده می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: علاوه بر این کمک ها بسته های معیشتی و بهداشتی نیز به همت فعالان کانون های مساجد به صورت خودجوش با همکاری خیرین در اختیار این خانواده ها قرار می گیرد.


سقاء خاطر نشان کرد: از خیرین و نیکوکاران برای مشارکت در این پویش ملی حمایت از خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا دعوت می شود.