برگزاری طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در کانون شهدای شهرک کارشناسان اردبیل
برگزاري طرح سه‌شنبه‌هاي مهدوي در کانون شهداي شهرک کارشناسان اردبيل

برگزاری طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در کانون شهدای شهرک کارشناسان اردبیل

اصدق گفت: اعضاي نوجوانان و جوانان فعال در کانون فرهنگي هنري شهداي شهرک کارشناسان اردبيل طرح «سه شنبه هاي مهدوي» را در مسجد امام علي (ع) برگزار کرد.
شناسه خبر : 27598 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «علی اصدق» گفت: اعضای نوجوانان و جوانان فعال در کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان اردبیل طرح «سه شنبه های مهدوی» را در مسجد امام علی (ع) برگزار کرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان تصریح کرد: این طرح آموزشی با تدریس وفایی، کارشناس  ارشد مهدویت از قم با استقبال خوب نوجوانان و جوانان کانون برپا شد.


وی اضافه کرد: موضوع های مطرح شده در این دوره آموزشی از جمله آشنایی با دوران غیبت کبری و مفاهیم مهدویت، فرهنگ انتظار و باور مهدویت و وظایف منتظران در عصر انتظار بود.


اصدق ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، این دوره آموزشی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد برگزار شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان افزود: به عنوان منتظران ظهور چنین برنامه های فرهنگی می تواند در تبیین فرهنگ انتظار در بین نوجوانان تاثیر بسزایی داشته باشد.


اصدق خاطر نشان کرد: با حضور اعضای فعال کانون و علاقمندان، این طرح به صورت سلسله برنامه های ترویجی به صورت هفتگی برپا می شود.