برگزاری نشست «جمعیت، چالش ها و راهکارها» با حضور اعضای کانون‌های مساجد استان اردبیل
برگزاري نشست «جمعيت، چالش ها و راهکارها» با حضور اعضاي کانون‌هاي مساجد استان اردبيل

برگزاری نشست «جمعیت، چالش ها و راهکارها» با حضور اعضای کانون‌های مساجد استان اردبیل

ملکي گفت: نشست تخصصي «جمعيت، چالش ها و راهکارها» در محل کانون فرهنگي هنري نرجس خاتون شهرستان بيله سوار برگزار شد.
شناسه خبر : 27508 تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «شهاب ملکی» در  نشست تخصصی «جمعیت، چالش ها و راهکارها» که 30 اردیبهشت با حضور اعضای فعال کانون فرهنگی هنری نرجس خاتون شهرستان بیله سوار برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: به مناسبت ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری، 30 اردیبهشت به عنوان روز ملی جمعیت نامگذاری شده است.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار ادامه داد: مسئله جمعیت و تحرکات دشمن در کاهش فرزندآوری در کشور و توصیه های مقام معظم رهبری در این خصوص از مهمترین موضوع های مطرح شده در این نشست بود.


ملکی تاکید کرد: امیدواریم در مورد مسئله جمعیت که یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است با تبیین مسایل مرتبط، شاهد از بین رفتن تفکرات غرب گرایانه و تهاجمی دشمنان نسبت به مسئله خانواده در کشور باشیم.

گفتنی است از جمله دستگاه های فرهنگی و اجرایی مشارکت کننده در برگزاری این نشست که با تدریس حجت الاسلام عزیزی و ویژه خواهران عضو در کانون های مساجد شهرستان بیله سوار در محل کانون فرهنگی هنری نرجس خاتون برگزار شد، عبارت اند از : قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، دفتر نمایندگی کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان و کانون بسیج هنرمندان شهرستان بیله سوار.