آغاز بازدید مدیر ستاد فهما اردبیل از فعالیت‌های کانون‌های مساجد این استان
آغاز بازديد مدير ستاد فهما اردبيل از فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد اين استان

آغاز بازدید مدیر ستاد فهما اردبیل از فعالیت‌های کانون‌های مساجد این استان

سقاء گفت: طبق سنوات قبل، سال جاري هم بازديد و بازرسي حضوري از برنامه ها و فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل آغاز شده است.
شناسه خبر : 27504 تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: طبق سنوات قبل، سال جاری هم بازدید و بازرسی حضوری از برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل آغاز شده است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این بازدید و سرکشی از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف خداقوت و خسته نباشید به فعالان فرهنگی کانون های مساجد می باشد.


این مقام مسئول اعلام داشت: ارائه بسته های فرهنگی به ویژه در خصوص مباحث مشارکت در عرصه انتخابات از جمله اقلام اهدایی به این کانون ها است.


سقاء خاطر نشان کرد: تجلیل از مدیرمسئولان کانون ها و توجیه و آموزش کاربردی جهت ثبت برنامه ها و فعالیت های کانون در سامانه بچه های مسجد از دیگر اهداف این بازدید می باشد.


وی ادامه داد: طبق عمل به منویات مقام معظم رهبری جهت حضور حداکثری در پای صندوق های رأی، از عموم مردم و مخصوصاً از فعالان کانون های مساجد استان و رأی اولی ها دعوت بعمل می آید.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: برای انتخاب درست و اصلح تلاش خواهیم کرد که اعضای کانون های مساجد در این مورد پیشگام باشد.