هدیه کانون شهید علایی به فرزند شهید مدافع امنیت
هديه کانون شهيد علايي به فرزند شهيد مدافع امنيت

هدیه کانون شهید علایی به فرزند شهید مدافع امنیت

اسدي، از اهداي يک دستگاه تبلت به فرزند شهيدا مدافع امنيت به همت کانون فرهنگي هنري شهيد علايي روستاي فولادلوقويي از شهرستان بيله سوار استان اردبيل و خيرين، خبر داد.
شناسه خبر : 27416 تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «امامعلی اسدی» گفت: به همت کانون فرهنگی هنری شهید علایی روستای فولادلوقویی از شهرستان بیله سوار استان اردبیل و خیرین، یک دستگاه تبلت تهیه و به فرزند شهید مدافع امنیت هدیه داده شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی تصریح کرد: این حرکت خیرخاهانه تا کنون به همت خیرین و اعضای کانون برای سومین بار تبلت تهیه شده و به دانش آموزان روستا اهدا شده است.


وی ادامه داد: امیدواریم این حرکت خداپسندانه را با همت خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری به صورت مستمر ادامه داده و از خانواده های نیازمند و دانش آموزان محروم حمایت شود.


اسدی خاطر نشان کرد: با شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه و نیاز دانش آموزان به تبلت برای حضور در آموزش مجازی خیرین این روستا برای تامین این نیاز تاکنون همکاری سازنده ای داشته اند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی افزود: علاوه بر تهیه تبلت، توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی در بین خانواده های محروم و نیازمند از دیگر اقدامات خیرخواهانه این کانون می باشد.