تجلیل از خادمان قرآنی کانون‌های مساجد استان اردبیل همزمان با عید سعید فطر
تجليل از خادمان قرآني کانون‌هاي مساجد استان اردبيل همزمان با عيد سعيد فطر

تجلیل از خادمان قرآنی کانون‌های مساجد استان اردبیل همزمان با عید سعید فطر

سقاء گفت: از خادمان فعال قرآني کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل همزمان با عيدسعيد فطر که در طول ماه مبارک رمضان فعاليت مستمر داشتند تقدير و تجليل بعمل آمد.
شناسه خبر : 27360 تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: از خادمان فعال قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل همزمان با عیدسعید فطر که در طول ماه مبارک رمضان فعالیت مستمر داشتند تقدیر و تجلیل بعمل آمد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: اعضای فعال نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری مساجد که در اجرای برنامه های قرآنی از جمله انس با قرآن و جزءخوانی قرآنی در طول ماه مبارک رمضان فعالیت داشتند تجلیل شدند.


این مقام مسئول اعلام داشت: از دیگر برنامه های صورت گرفته توسط اعضای کانون های مساجد در روز عید سعید فطر، اقامه نماز عید فطر، توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی و پخش نذورات در بین خانواده های محروم و نیازمند بود.


سقاء یادآور شد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، برنامه های برگزار شده توسط کانون های مساجد با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.


وی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه های سخنرانی ها و برنامه های فرهنگی در فضای مجازی نیز با شرکت پرشور علاقمندان صورت گرفت.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: از دست اندرکاران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل که مشارکت خوبی در برپایی فعالیت های قرآنی در ماه مبارک رمضان داشتند تقدیر و تشکر می کنم.


سقاء تاکید کرد: فعالیت های و جهادی و اجتماعی جهت حمایت از خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمند همچنان به قدرت خود باقی است و سعی خواهیم کرد تا در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری به این خانواده ها کمک کنیم.