کانون نهج الحیات 40 بسته معیشتی با مشارکت خیرین توزیع کرد
کانون نهج الحيات 40 بسته معيشتي با مشارکت خيرين توزيع کرد

کانون نهج الحیات 40 بسته معیشتی با مشارکت خیرین توزیع کرد

فرجي گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، اعضاي فعال کانون فرهنگي هنري نهج الحيات با مشارکت خيرين، 40 بسته معيشتي را در بين خانواده هاي محروم و نيازمند روستاي پيراقوم اردبيل توزيع کرد.
شناسه خبر : 27273 تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «داور فرجی» گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، اعضای فعال کانون فرهنگی هنری نهج الحیات با مشارکت خیرین، 40 بسته معیشتی را در بین خانواده های محروم و نیازمند روستای پیراقوم اردبیل توزیع کرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه تصریح کرد: بسته معیشتی که در بین نیازمندان توزیع شده شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، نمک و حبوبات بود که در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونای این روستا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این کمک به همت خیرین تهیه شده بود، یادآور شد: جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تمامی دستورالعمل های بهداشتی در زمان تهیه و توزیع بسته های با دقت کامل رعایت شد.


فرجی خاطر نشان کرد: کانون فرهنگی هنری نهج الحیات در طول سال گذشته در چندین مرحله، بسته های معیشتی برای حمایت از خانواده های نیازمند و محروم توزیع کرده است.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه اذعان داشت: این کانون در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های محروم و نیازمند صورت گرفته است.


فرجی در پایان سخنان خود افزود: از دیگر برنامه های اجرایی این کانون، برپایی جزءخوانی قرآن کریم در مسجد جامع می باشد که در ماه پرفیض و برکت رمضان برگزار می شود.