تجلیل از فعالان قرآنی کانون شهدای روستای ایران‌آباد در ماه مبارک رمضان
تجليل از فعالان قرآني کانون شهداي روستاي ايران‌آباد در ماه مبارک رمضان

تجلیل از فعالان قرآنی کانون شهدای روستای ایران‌آباد در ماه مبارک رمضان

محرمي گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، اعضاي فعال قرآني به همت کانون فرهنگي هنري شهداي روستاي ايران‌آباد در مسجد جامع تجليل شدند.
شناسه خبر : 27254 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «عادل محرمی» گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، اعضای فعال قرآنی به همت کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران‌آباد در مسجد جامع تجلیل شدند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد تصریح کرد: نوجوانان و جوانانی که در طول ماه مبارک رمضان و در سایر برنامه های قرآنی کانون فعالیت مستمر داشتند با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد تجلیل شدند.


وی ادامه داد: این برنامه تکریم با هدف انگیزه دهی در نوجوانان و جوانان فعال در این کانون و ارج نهادن به فعالیت های فرهنگی و قرآنی آنها در کانون است.


محرمی تاکید کرد: با توجه به تشدید بیماری کرونا، جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، برنامه های قرآنی در مسجد با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد افزود: در کنار فعالیت های قرآنی، 30 بسته معیشتی در بین خانواده های محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا به همت اعضای فعال کانون و خیرین محله تهیه و توزیع شد.


محرمی اضافه کرد: بسته های معیشتی که توزیع شد شامل گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی و نمک بود که توسط خیرین تهیه و در اختیار خانواده ها  قرار گرفت.