اعضای کانون آیت الله مروج(ره) برنامه جزءخوانی قرآن را برگزار می کند
اعضاي کانون آيت الله مروج(ره) برنامه جزءخواني قرآن را برگزار مي کند

اعضای کانون آیت الله مروج(ره) برنامه جزءخوانی قرآن را برگزار می کند

روشني صبح گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و ايام نزول قرآن، اعضاي کانون فرهنگي هنري آيت الله مروج (ره) اردبيل با حضور علاقمندان برنامه جزءخواني قرآن را در مسجد برگزار مي کند.
شناسه خبر : 27178 تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «امید روشنی صبح» گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام نزول قرآن، اعضای کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) اردبیل با حضور علاقمندان برنامه جزءخوانی قرآن را در مسجد برگزار می کند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: با توجه به تشدید بیماری کرونا، شرکت کنندگان در این برنامه قرآنی، تمام دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کنند.


وی خاطر نشان کرد: به همت اعضای کانون و خیرین محله، توزیع کمک مومنانه 40 بسته معیشتی به ارزش 2 میلیون و 500 هزار ریال از دیگر فعالیت های این کانون است که به خانواده های محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا طی هفته گذشته صورت گرفت.


روشنی صبح اعلام داشت: 220 آبمیوه طبیعی و خوراکی ویژه ایتام نیز به مرکز حمایت از کودکان بی سرپرست «شمیم مهر» اهدا شد که با کمک خیرین تهیه شده بود.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) یادآور شد: از دیگر برنامه های این کانون، تجلیل از نوجوانان و جوانان فعال قرآنی می باشد.


روشنی صبح افزود: ویژه برنامه کانون در شب های قدر نیز با شور و شوق خاص برگزار می شود.