توزیع 500 پرس غذای گرم توسط اعضای کانون شهدای کارشناسان اردبیل
توزيع 500 پرس غذاي گرم توسط اعضاي کانون شهداي کارشناسان اردبيل

توزیع 500 پرس غذای گرم توسط اعضای کانون شهدای کارشناسان اردبیل

اصدق گفت: به مناسبت ايام شب هاي قدر، اعضاي فعال کانون فرهنگي هنري شهداي کارشناسان 500 پرس غذاي گرم تهيه و در بين خانواده هاي محروم و نيازمند توزيع کرد.
شناسه خبر : 27119 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «علی اصدق» گفت: به مناسبت ایام شب های قدر، اعضای فعال کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان 500 پرس غذای گرم تهیه و در بین خانواده های محروم و نیازمند توزیع کرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان تصریح کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا، سعی شد در تهیه و بسته بندی غذا، با دقت زیادی تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شود.


وی اعلام داشت: برای چندمین بار است که در سال جاری غذای گرم در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا به همت اعضای این کانون توزیع می شود.


اصدق خاطر نشان کرد: در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری تلاش می کنیم تا از آلام خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا حمایت کنیم.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان افزود: در جوار برنامه های فرهنگی و قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان تلاش کرده ایم تا برنامه های اجتماعی و حمایتی نیز از خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت داشته باشیم.


اصدق بیان کرد: این جهاد همدلی برای کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا توسط اعضای این کانون ادامه خواهد داشت تا بتوانیم مشکلات نیازمندان را کاهش دهیم.