کلاس‌های قرآنی به همت کانون فرهنگی هنری نبی رحمت استان اردبیل برگزار می‌شود
کلاس‌هاي قرآني به همت کانون فرهنگي هنري نبي رحمت استان اردبيل برگزار مي‌شود
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

کلاس‌های قرآنی به همت کانون فرهنگی هنری نبی رحمت استان اردبیل برگزار می‌شود

مرادي گفت: اعضاي فعال کانون فرهنگي هنري نبي رحمت به همراه اهل تسنن شهر عنبران، همزمان در ماه مبارک رمضان کلاس قرآني را برگزار مي کند.
شناسه خبر : 26916 تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «سید یاور مرادی» گفت: اعضای فعال کانون فرهنگی هنری نبی رحمت به همراه اهل تسنن شهر عنبران، همزمان در ماه مبارک رمضان کلاس قرآنی را برگزار می کند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت و امام جمعه شهر عنبران تصریح کرد: با توجه به تشدید بیماری کرونا، برنامه های قرآنی و آموزشی کانون با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.


وی اعلام داشت: برنامه قرآنی کانون به دلیل شیوع بیماری کرونا با محدودیت افراد مواجه است و سعی می شود تا نوجوانان و جوانان علاقمند مسجدی بتوانند در این برنامه های معنوی حضور داشته باشند.


افندی مرادی تاکید کرد: دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا در اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی کانون در ماه مبارک رمضان طبق منویات مقام معظم رهبری رعایت می شود.


امام جمعه شهر عنبران افزود: با برگزاری آئین جزءخوانی قرآن کریم در منازل می توان از فیوضات این ماه مبارک رمضان بهره مند شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت عنوان کرد: نباید بخاطر وجود بیماری کرونا برنامه های قرآنی را تعطیل نماییم، باید از بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نهایت استفاده را ببریم.