کلاس جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم در کانون بینات همزمان در ماه رمضان برگزار می شود
کلاس جزءخواني و تفسير قرآن کريم در کانون بينات همزمان در ماه رمضان برگزار مي شود

کلاس جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم در کانون بینات همزمان در ماه رمضان برگزار می شود

باقري گفت: به همت اعضاي فعال کانون فرهنگي هنري بينات و علاقمندان همزمان با ماه مبارک رمضان کلاس جزءخواني و تفسير قرآن کريم در مسجد جامع روستاي ملاکندي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 26879 تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «طاهره باقری» گفت: به همت اعضای فعال کانون فرهنگی هنری بینات و علاقمندان همزمان با ماه مبارک رمضان کلاس جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم در مسجد جامع روستای ملاکندی برگزار می شود.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات تصریح کرد: با توجه به تشدید شیوع بیماری کرونا، این کلاس قرآنی با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد برگزار می شود.


وی ادامه داد: به همت اعضای فعال کانون و با حضور علاقمندان طبق سنوات سال های قبل، این کلاس قرآنی با استقبال اهالی روستا مواجه است که تفسیر نیز توسط امام جماعت مسجد بیان می شود.


باقری عنوان کرد: از دیگر اقدامات اعضای کانون، انتشار این مراسم از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای بهره مندی عموم مردم می باشد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات افزود: در پایان کلاس جهت تعجیل در ظهور آقا امام زمان (عج) و نابودی بیماری کرونا، زمزمه دعای فرج توسط شرکت کنندگان در این برنامه قرائت می شود.