شروع بازدید و نظارت از برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد اردبیل
شروع بازديد و نظارت از برنامه ها و فعاليت هاي کانون هاي مساجد اردبيل

شروع بازدید و نظارت از برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد اردبیل

سقاء گفت: بازديد و نظارت همزمان با ماه مبارک رمضان، از برنامه ها و فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل شروع شده است.
شناسه خبر : 26827 تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: بازدید و نظارت همزمان با ماه مبارک رمضان، از برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل شروع شده است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: به دلیل تشدید شیوع بیماری کرونا، این بازدید با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صورت می گیرد.


این مقام مسئول اضافه کرد: جهت ارائه الگوهای مناسب به کانون ها برای برگزاری برنامه های فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان، این بازدیدها انجام می گیرد.


سقاء ادامه داد: ارائه بسته های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان به اعضای فعال کانون ها از دیگر اهداف این بازدیدها می باشد.


وی اذعان داشت: امیدواریم کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این ویژه برنامه با عنوان «بهارانه فهما» که در 7 محور با 67 عنوان برنامه ابلاغی به کانون ها شده، شاهد مشارکت خوب باشیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: برنامه های پیشنهادی در 7 محور قرآنی، دعا و احکام، کتابخوانی، فرهنگی و مناسبتی، هنری، کمک مومنانه و مقابله با شیوه بیماری کرونا طراحی و برنامه ریزی شده است.