پویش ملی «خانه های قرآنی» در ستاد فهمای استان اردبیل شروع شد
پويش ملي «خانه هاي قرآني» در ستاد فهماي استان اردبيل شروع شد
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

پویش ملی «خانه های قرآنی» در ستاد فهمای استان اردبیل شروع شد

سقاء گفت: ستاد فهماي استان اردبيل همزمان با ماه مبارک رمضان، پويش ملي «خانه هاي قرآني» را برگزار مي کند.
شناسه خبر : 26764 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: ستاد فهمای استان اردبیل همزمان با ماه مبارک رمضان، پویش ملی «خانه های قرآنی» را برگزار می کند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه با توجه به تشدید شیوع بیماری کرونا، این پویش قرآنی همزمان در ماه مبارک رمضان بصورت خانوادگی در منازل برای علاقمندان می باشد.


این مقام مسئول ادامه داد: موضوعات این پویش از جمله قرآن، دعا و مناجات خوانی، نماز جماعت و روزه اولی ها هست و بخش های پویش نیز با محوریت عکس، نقاشی و فیلم صد ثانیه ای می باشد.


سقاء اظهار داشت: علاقمند جهت شرکت در این پویش می توانند عبارت «خانه قرآنی» را به سامانه پیامکی 10008940451 ارسال کنند.


وی تاکید کرد: در بخش عکس با موضوع های تلاوت قرآن کریم، نماز جماعت و جشن تکلیف روزه اولی ها به صورت خانوادگی حداکثر 2 اثر، در بخش نقاشی با موضوع های آیات قرآنی ویژه رده سنی 7 الی 14 سال هر نفر یک نقاشی و بخش فیلم صد ثانیه ای با موضوع های دعا و مناجات خوانی (دعاهای ویژه ماه مبارک رمضان) در رده سنی آزاد برای نفر یک اثر با حجم حداکثر 30 مگابایت پیش بینی شده است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: برای ارسال آثار نیز علاقمندان می توانند از طریق پیام رسان های گپ، ایتا، و واتس آپ به شماره 09014021516 همراه با مشخصات خود تا تاریخ 3 خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر اقدام نمایند.


سقاء اضافه کرد: پس از داوری این آثار به 30 خانواده منتخب کمک هزینه مشهد مقدس اهدا خواهد شد.


وی اعلام داشت: این پویش ملی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با محوریت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اجرا می شود.