توزیع 100 بسته معیشتی میان نیازمندان به همت اعضای کانون الزهرا (س) اردبیل
توزيع 100 بسته معيشتي ميان نيازمندان به همت اعضاي کانون الزهرا (س) اردبيل

توزیع 100 بسته معیشتی میان نیازمندان به همت اعضای کانون الزهرا (س) اردبیل

سيدي گفت: به همت اعضاي فعال کانون فرهنگي هنري الزهرا(س) مسجد رحمانيه اردبيل، ۱۰۰ بسته معيشتي با مشارکت خيرين ويژه ماه مبارک رمضان در بين خانواده هاي محروم و آسيب ديده از بيماري کرونا توزيع شد.
شناسه خبر : 26699 تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «سید هاشم سیدی» گفت: به همت اعضای فعال کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) مسجد رحمانیه اردبیل، ۱۰۰ بسته معیشتی با مشارکت خیرین ویژه ماه مبارک رمضان در بین خانواده های محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: بسته های معیشتی که توزیع شد شامل گوشت مرغ، برنج، روغن مایع و گوشت گوسفندی بود که در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گرفت.


وی افزود: با شروع سال جدید این اولین حرکت خداپسندانه است که توسط خیرین در این کانون صورت می گیرد که تلاش خواهیم کرد همچون سال قبل تا با شناسایی خانواده های محروم و نیازمند کمک های اهدایی متعددی را در اختیار آنها قرار دهیم.


سیدی اظهار داشت: از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، برنامه های قرآنی برای اعضای کانون و عموم مردم به همت فعالان قرآنی این کانون برگزار می شود.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) افزود: برنامه ها و فعالیت های کانون طبق فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه ریزی شده که تا بتوانیم به عنوان سربازان فرهنگی خادم معظم له باشیم.


وی بیان کرد: برنامه های صورت گرفته کانون با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری و تهیه بسته های معیشتی مطابق با نظر ستاد مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری انجام می گیرد.