به همت کانون های مساجد اردبیل، دو تن گوشت گرم به مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع شد
به همت کانون هاي مساجد اردبيل، دو تن گوشت گرم به مناسبت ماه مبارک رمضان توزيع شد

به همت کانون های مساجد اردبیل، دو تن گوشت گرم به مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع شد

سقاء گفت: به همت اعضاي کانون فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل و خيرين، 2 تن گوشت گرم به مناسبت فرارسيدن ماه مبارک رمضان، در بين خانواده هاي آسيب ديده و محروم توزيع شد.
شناسه خبر : 26595 تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: به همت اعضای کانون فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و خیرین، 2 تن گوشت گرم به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، در بین خانواده های آسیب دیده و محروم توزیع شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: گوشت قربانی با مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) استان قم، برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و مشارکت کانون های مساجد صورت می گیرد.


سقاء اظهار داشت: بسته بندی یک و نیم کیلوگرمی گوشت های قربانی در بین خانواده های محروم و نیازمند توسط اعضای کانون فرهنگی هنری توزیع شد.


وی خاطر نشان کرد: برای حمایت بیشتر از محرومین از خیرین دعوت می شود تا با مشارکت در این پویش ملی بتوانیم نسبت به حمایت از آنها بهتر اقدام کنیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: فعالان کانون های مساجد در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی تاکنون با مشارکت خیرین در محلات بسته های معیشتی، غذای گرم و بهداشتی را در بین نیازمندان محله توزیع می کنند تا زمینه کاهش آلام این عزیزان فراهم شود.


سقاء بیان کرد: با جهاد و همدلی خیرین و اعضای کانون های مساجد این کار خداپسندانه در زوهای سخت بیماری کرونایی همچنان ادامه خواهد داشت.