تداوم کمک مؤمنانه به همت کانون شهدای شهرک کارشناسان استان اردبیل
تداوم کمک مؤمنانه به همت کانون شهداي شهرک کارشناسان استان اردبيل

تداوم کمک مؤمنانه به همت کانون شهدای شهرک کارشناسان استان اردبیل

اصدق گفت: به همت اعضاي کانون فرهنگي هنري شهداي شهرک کارشناسان و خيرين، کمک مؤمنانه شامل 3 مورد جهيزيه و 150 بسته معيشتي در بين خانواده ها نيازمند توزيع شد.
شناسه خبر : 26155 تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «علی اصدق» گفت: به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان و خیرین، کمک مؤمنانه شامل 3 مورد جهیزیه و 150 بسته معیشتی در بین خانواده ها نیازمند و آسیب دیده توزیع شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان تصریح کرد: بسته های معیشتی که توزیع شد شامل برنج، روغن مایع، گوشت مرغ، شکلات، نمک و سایر اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمند است.


وی ادامه داد: علاوه بر بسته های معیشتی، 3 مورد جهیزیه نیز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) تهیه و در اختیار نوعروسان ایتام قرار گرفت.


اصدق اظهار داشت: در این حرکت خداپسندانه و خیرخواهانه، خیرین سهم بزرگی داشتند که از همت بلند و تلاش آن ها قدردانی می کنم.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان افزود: این کانون از ابتدای شیوع بیماری کرونا در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی سعی کرده است سهم عمده ای در توزیع کمک مؤمنانه به خانواده های نیازمند داشته باشد.


اصدق عنوان کرد: برای حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا و با حمایت خیرین و نهادهای حمایتی، این جهاد همدلی ادامه خواهد داشت.