آیین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های مساجد در استان اردبیل برگزار شد
آيين گراميداشت سالروز تاسيس کانون‌هاي مساجد در استان اردبيل برگزار شد

آیین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های مساجد در استان اردبیل برگزار شد

مراسم 18 اسفند، سالروز تأسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و آيين تجليل از فعالان کانون مساجد، در روز چهارشنبه 20 اسفندماه در محل امامزاده سيدصدرالدين(ع) اردبيل برگزار شد.
شناسه خبر : 26088 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، مراسم 18 اسفند، سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و آیین تجلیل از فعالان کانون مساجد، در روز چهارشنبه 20 اسفندماه در محل امامزاده سیدصدرالدین(ع) اردبیل برگزار شد.


به دلیل شرایط کرونایی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، با حضور جمع محدودی از اعضای فعال کانون و مسئولان اجرایی و فرهنگی استان برگزار شد.


از بخش های مهم این برنامه از جمله تجلیل از مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد برتر استان بود که در طرح ملی «ایران قوی» فعالیت چشمگیری داشتند.


در قسمتی از این برنامه معنوی، «عبدالله بحرالعلومی» مدیر کل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان، «اصغر شکیبا» رئیس هئیت امنای امامزاده سید صدرالدین و «نادر سقاء» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به ایراد سخنرانی پرداختند.


در ادامه مراسم، به مناسبت عید مبعث، گروه تواشیح کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) همخوانی با موضوع حضرت محمد (ص) پرداختند.


بازدید از کانون های شاخص، دیدار با ائمه جمعه در شهرستان ها، تشکیل جلسه شورای هماهنگی کانون های مساجد، اهدا کتاب به کتابخانه مساجد، دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان، اجرای برنامه های مختلف قرآنی و تجلیل از فعالان کانون ها به صورت خودجوش در مساجد و انعکاس برنامه های کانون های مساجد در رسانه های جمعی از مهمترین برنامه های به مناسبت 18 اسفندماه سالروز تاسیس کانون های مساجد است.