توزیع بسته های غذایی به مناسبت سالروز تاسیس کانون های مساجد به همت کانون شهدای کارشناسان
توزيع بسته هاي غذايي به مناسبت سالروز تاسيس کانون هاي مساجد به همت کانون شهداي کارشناسان

توزیع بسته های غذایی به مناسبت سالروز تاسیس کانون های مساجد به همت کانون شهدای کارشناسان

اصدق گفت: به همت کانون فرهنگي هنري شهداي کارشناسان و خيرين، ۴۵۰ بسته غذايي و معيشتي به مناسبت سالروز تاسيس کانون هاي مساجد و در آستانه عيد نوروز در بين خانواده هاي آسيب ديده از کرونا توزيع مي شود.
شناسه خبر : 26019 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «علی اصدق» گفت: به همت کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان و خیرین، ۴۵۰ بسته غذایی و معیشتی به مناسبت سالروز تاسیس کانون های مساجد و در آستانه عید نوروز در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان تصریح کرد: بسته هایی که در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد شامل برنج، روغن مایع، شکلات، ماکارونی و سایر اقلام مورد نیاز می باشد.


وی اعلام داشت: کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان به همت خیرین این بسته های معیشتی را در بین خانواده بی بضاعت تقسیم می کند.


اصدق خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این طرح خیرخواهانه، حمایت از خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری می باشد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان یادآور شد: اعضای فعال کانون و خیرین، برای کمک به خانواده های محروم و نیازمند و رفع مشکلات آنها همیشه در صحنه می باشد.